mandag den 7. september 2015

3. Serviceeftersyn

Så blev det tid til bilens tredje eftersyn :-) Det blev mandag d. 31. august den blev sendt afsted for at kunne blive kigget lidt nærmere i sømmene.

Ligesom ved både 1. Serviceeftersyn og 2. Serviceeftersyn, så var der heller ikke denne gang nogle væsker der skulle skiftes og tjekkes.

Også denne gang fik jeg udleveret serviceskemaet mekanikeren bruger som tjekliste til at huske alle punkter, denne gang havde jeg ikke selv tjekket dæktryk eller påfyldt væsker, så det endte med flueben i alle felter. På bagsiden endte jeg dog op med kommentaren at der skal skiftes bremser ved næste service og at de har bestilt en bagrude vinduesvisker til mig. Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg ved hvad den koster mig.


Side 1

Side 2


Efterfølgende blev der lavet en batteritestrapport og en computer diagnosticering, hvilket begge kom ud glimrende.





Nedslidt bagrudevinduesvisker og mulig udskiftning af bremserne næste gang. Det er vel meget fair på sit tredje år. Jo som regningen indikerer så fik jeg også lavet en ekstra ting, vores radio i bilen var begyndt at køre i den motor den bruger til at vippe ud med, hver eneste gang vi tændte bilen. Eller rettere den vippede en halv cm ud når vi startede bilen, og kørte tilbage på plads når vi slukkede. Det fik vi også lige lavet heldigvis en garantisag.



3. service, inkl. påfyldning af sprinklervæske, tjek af dæktryk, bilvask, og lidt opladning, for 891,39 kr. inklusiv moms, det er jeg da kun tilfreds med.





Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar