lørdag den 27. december 2014

Elbil som Nytårsforsæt

Står du også overfor at skal vælge et nytårsforsæt, hvorfor så ikke lade det være at en af bilerne i husstanden skal udskiftes til elbil i løbet af 2015, men hvilken elbil skal der vælges? Det er jo selvfølgelig helt op til den enkelte hvilken bil der er mest interessant. Så for at give et lille overblik, har jeg med stor inspiration fra danskelbilkomité.dk nu tilføjet et par faneblade øverst på siden hvor det nu er muligt at sammenligne elbiler fra samme klasser på flere forskellige specifikationer.

eksempelvisning af siderne


Noget af det eneste der ikke er sammenligneligt i skemaet er deres priser, men da disse ændrer sig noget hurtigere end elbilerne specifikationer, så har jeg valgt at undlade disse, og henvise til at gå ind på forhandler-hjemmesider, eller brugtvogns-sider og få de mest opdaterede priser.

Her er links til de to nye sider, man kan også vælge at trykke på fanebladene øverst på siden istedet:

Mikroklasse Elbiler & Større

Lille-mellemklasse Elbiler & Større

Jeg er ved at arbejde på at få nogle flere sider på så varevogne og andre elbiler også kommer med, men da det er rigtigt mange data der er tastet ind, så kan der selvfølgelig forekomme fejl, men jeg prøver at holde dem så nøjagtige som muligt.

Men hvis der skulle være nogen der ligger inde med nogle andre data, så send mig gerne en bemærkning sammen med et link til hvor de nøjagtige data er blevet udgivet fra forhandleren.





Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar