søndag den 14. oktober 2012

Søndagstur / Sprunget sikring (PRØV1ELBIL)

I dag har vi så været en tur i Horsens, vi ville alle tre bare lige ind og besøge Emilias bedsteforældre, så kunne vi nemlig parkere ved Forum Horsens og få ladet op mens vi var til kaffe og kage. Det gik da også godt, men syntes alligevel at det er dårligt man ikke kan låse stikket fast til bilen nu når den lader offentligt, det kan jo nemt blive stjålet. Det ville da være et stort tab, nu når det kabel er primær mulighed for at få ladet bilen op. Nå men det var der da stadig, da vi kom tilbage!


Vi kørte så en tur forbi et hold venner for at vise bilen frem, på vej derop tændte vi for varmen, vi kunne jo ligeså godt frådse lidt nu når vi alligevel ikke havde så langt hjem, men det trak også lige 25 km af rækkevidden, men man vil jo heller ikke have at den bette skulle fryse (eller konen for den sags skyld).

Som ekstra info så var jeg jo også lidt bekymret om bilen nu ville sprænge sikringer under ladning. Nu er det jo en ældre 60'er bolig vi bor i, med en el-tavle med 10 ampere sikringer, og ja det skete så her til aften, jeg havde dog forberedt mig med lommelygte på skænken i stuen, så det nu var til at finde rundt, hvis det skulle ske. Grunden til at den sprang sikringen her til aften var nok også fordi ovnen i køkkenet sidder på samme gruppe som garage stikkontakten, så ja det havde jeg jo ikke lige tænkt over. Jeg fik derefter taget bilen fra, lavet maden færdig, og så tilsluttet bilen igen senere, så alt er godt.


Se det originale indlæg her






Mange Grønne Hilsner

Kasper Beck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar